We are almost ready - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Michael en Florentine Toet - WaarBenJij.nu We are almost ready - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Michael en Florentine Toet - WaarBenJij.nu

We are almost ready

Door: Florentine Toet

Blijf op de hoogte en volg Michael en Florentine

02 September 2014 | Nederland, Hillegom

Beste allemaal,

Het is al bijna zo ver... over minder dan 2 weken vertrekken wij voor 3 maanden naar Ghana. Maandag 15 september zullen wij aankomen in Accra, vanaf hier zullen we nog helemaal doorreizen naar het noorden om vervolgens op 17 september aan te komen in Ullo (vlakbij Wa). In Ullo zullen wij mee leven en werken aan een project dat weduwen en hun kinderen opvangt en ondersteund. Wat onze werkzaamheden precies zullen inhouden is nog onbekend maar dat zullen jullie vast in de verdere verslagen kunnen lezen.

Lieve groetjes,
Michael en Floor

ps. jullie kunnen je links onderin aanmelden op de mailingslijst, hierdoor ontvangen jullie elke keer als wij iets hebben geschreven een email.

• 02 September 2014 - 18:41

Stephanie:

Leuk joh, ik heb mij aangemeld!

• 02 September 2014 - 18:57

Zita:

Super leuk lieffies! Ga me ook aanmelden.
    Hoop jullie nog even te zien op schiphol.
    Dikke knuffel X

• 02 September 2014 - 19:01

Ellie Weinberg:

Heel veel plezier en succes met jullie "project" een heel goed doel!!!

• 02 September 2014 - 19:06

Jeannette:

Succes op jullie grote reis voor het goede doel,en weet Hij reist altijd met jullie mee.

• 02 September 2014 - 19:16

Sabine:

We volgen jullie, wat een avontuur!

• 02 September 2014 - 19:30

Maaike :

Heel veel succes en geniet er van spannenden echt super van jullie xxx

• 02 September 2014 - 21:57

Laura:

Super cool! Ik ga jullie volgen hoor! Veel plezier! Xx

• 05 September 2014 - 00:55

Petra Van Reine:

Wat een mooi project, zal ook wel emotioneel zijn.. wens julie heel veel kracht , gezondheid en liefde toe. be Carefull.... ennn vergeet niet door alle ellende daar ook af en toe te genieten van elkaar, heel veel succes daar super paar.. x

• 07 September 2014 - 09:10

Andrea:

Whaa bijna lieverds!! Spannend!!
    Floor.. heb je de taalcursus van de beneden buurman nog even opgefrist ;) en je cd's van Celine Dion al opgezocht.. hahaha
    Heel veel mooie herinneringen bouwen samen! Ik ga jullie op de voet volgen :)

• 08 September 2014 - 22:41

Ruud Van Reine:

wat fijn om zo mensen te helpen
    een fijne reis en succes

• 12 September 2014 - 11:40

Team Aves:

We zijn aangemeld hoor ! We gaan je missen maar zien graag jullie reisverslagen tegemoet ! Fijne reis en succes !

Groetjes van je collega's

• 15 September 2014 - 20:52

Geerke:

heb me ook aan gemeld ben zo benieuwd hoe het jullie vergaat
    Heel veel succes daar in alles wat je tegen komt de mooie dingen nare dingen gelukkig zijn jullie samen wat een belevenis hele boel knuffels

Geerke